|
|
|
Tweet |
|
|
|
Igen, igaz ez a hó végén megjelenő online marketing költségekre is. Ha fejetlenül ugrunk bele, és ész nélkül, felelőtlenül csak költünk anélkül, hogy tudnánk, mire és mennyit és miért, akkor abból túl sok jó nem sülhet ki. Persze ahhoz, hogy átlássuk a rendszert, kell, hogy legyen nem kevés rálátásunk az egész online marketing rendszerre. Szerencsére ez a Klikkmarketing alapítójának cégvezetőknek szóló könyvével tökéletesen megvalósítható.
Kezdjük az alapoknál!
Ahhoz, hogy valóban átlássuk a rendszert, és tudjuk, hogy a vállalkozásunknak mire van szüksége, bele kell ásni magunkat az online marketingbe. Ezt a fent említett könyvvel kiválóan és hatékonyan meg tudjuk tenni.
Így azt is, hogy miért van szükség minőségi és rendszeres tartalmakra, miért és hogyan érdemes jelen lenni a közösségi platformokon, és miért nem szabad azt hinni, hogy az e-mail marketing kora már leáldozott.
Ha ezt a szentháromságot ügyesen forgatjuk és kezejük, akkor jó úton haladunk afelé, hogy cégünk profivá váljon!
Így többek között a cikk elején feltett kérdésre is választ kaphatunk majd - saját magunktól, így nem fogunk vaktában lövöldözni és pénzt szórni! Semmi sem rosszabb annál, mint amikor úgy öntjük valamibe a pénzünket, mint egy feneketlen kútba, az eredményeket illetően pedig teljes bizonytalanságban vagyunk. Ha jelenleg így működünk, akkor feltétlenül érdemes újratervezni az egész marketingünket.
De mennyi az annyi?
Igen, sejtjük, hogy mindenki számot vár, de ez a szám vállalkozásonként eltérő lesz. Vegyük például a Google Ads hirdetéseit. Ahhoz, hogy pontos számot kapjunk, a következőket kell tenni:
Ehhez persze fontos tudni, hogy display vagy keresőhirdetést szeretnénk, és a lehető legpontosabb célmeghatározásra is szükségünk lesz.
Ha ezzel megvagyunk…
Nem, nem, nem dőlhetünk hátra. Mert egy hirdetés nem hirdetés. Attól, hogy ez esetleg jól teljesít, muszáj a többi eszközt is bevetni, hiszen hosszú távon egyetlen hirdetés sem fog egyedüli megoldásként működni.
És itt jön képbe a cégvezetőknek szóló Klikkmarketing könyv, ahonnan további példákon keresztül láthatjuk majd, hogyan és miként kell összerakni és működtetni egy sikeres online marketing rendszert! |
|
|
|