|
|
|
Tweet |
|
|
|
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Képviselő-testülete a Polgármesteri Hivatal vonatkozásában 2016. december 27., 28., 29., és 30. napjára igazgatási szünet elrendeléséről döntött. Az igazgatási szünet időtartama alatt a jogszabályban előírt alapvető feladatellátás biztosítása érdekében ügyeleti rendszerben biztosítják az ügyfélfogadást:
- 2016. december 28-án, szerdán 8.00-16.30 óráig - 2016. december 30-án, pénteken 8.00-14.00 óráig az Igazgatási Osztály (Ügyfélszolgálat, Anyakönyvi Hivatal, Ipari és kereskedelmi igazgatási csoport), az Adóügyi Osztály, az Építésügyi Osztály, a Pénzügyi Osztály, a Szociális és Köznevelési Osztály munkatársai;
- 2016. december 27-én, kedden és 29-én, csütörtökön 8.00-13.00 óráig az Igazgatási Osztály (Ügyfélszolgálat, Anyakönyvi Hivatal), a Pénzügyi Osztály, a Szociális és Köznevelési Osztály munkatársai.
2017. január 2-től a megszokott ügyfélfogadási időben várjuk Ügyfeleinket. |
|
|
|