Házhoz jön az ügyfélszolgálat |
2015-02-11 12:29:48 |
A XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. megalapításának egyik fontos indoka volt a tulajdonos Önkormányzat részéről, hogy a XIII. kerületi lakosság és a kerületbe érkező ügyfelek - legyenek azok cégek, magánszemélyek -, mind minőségibb szolgáltatásokat tudjanak igénybe venni, használni.
A Zrt. elkötelezett a gyors, pontos és ügyfélbarát megoldások kialakításában, mint például az elektronikus ügyintézési lehetőség bevezetésében, folyamatos fejlesztésében. A 2012-es esztendőben a Zrt. központi honlapon „üzemszerűen” is elindult „Ügyfélablak” egy egyszerű regisztráció után, az otthon kényelméből használható elektronikus felület, amely közel egy tucat ügy indítását, intézését teszi lehetővé. A másik újdonság a Zrt. központi honlapján, hogy azok az elsősorban kerületi idős, vagy mozgásukban jelentősen korlátozott lakók, akik számára a jelenlegi felületeken nem indítható meg az ügyindítás, ügyintézés, szintén a honlap jobb oldali menüsávjában, a „Házhoz menő ügyfélszolgálat” gombra való rákattintással és ott egy rövid üzenettel jelezhetik a Zrt. felé kérésüket és problémájukat. Az internetes felületeket nem használókra is gondolva e szolgáltatásunkhoz egy központi telefonszámot, call-centert is kialakítottunk (+36-1/450-3137), ahol a kerületi lakosok, ügyfelek szóban is elmondhatják jelzésüket a Zrt. felé. Az üzenetek meghallgatása után a Zrt. munkatársai jelentkezni fognak az ügyfélnél. A XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. nem pihenünk, dolgozunk tovább, hogy cégük küldetéséhez méltón, „Társaság a kerületi lakosság szolgálatában”, próbál további ablakokat, ajtókat nyitni a kerületi lakosok, ügyfelek, azaz Önök felé, hogy ügyeik, bejelentéseik mind gyorsabban, mind emberközelibb módon intéződjenek, hiszen a cél közös egymáson és egymásért segíteni, mindannyiunkért, a XIII. kerületért! Várják a lakosság szolgáltatásaikkal kapcsolatos észrevételeit és természetesen azt is, hogy használják szívesen új felületeiket.
|