. Ma Konrád, Tivadar napja van.
Házhoz jön az ügyfélszolgálat
2015-02-11 12:29:48
Házhoz jön az ügyfélszolgálat

Házhoz jön az ügyfélszolgálat

A XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. megalapításának egyik fontos indoka volt a tulajdonos Önkormányzat részéről, hogy a XIII. kerületi lakosság és a kerületbe érkező ügyfelek - legyenek azok cégek, magánszemélyek -, mind minőségibb szolgáltatásokat tudjanak igénybe venni, használni.

 

A Zrt. elkötelezett a gyors, pontos és ügyfélbarát megoldások kialakításában, mint például az elektronikus ügyintézési lehetőség bevezetésében, folyamatos fejlesztésében. A 2012-es esztendőben a Zrt. központi honlapon „üzemszerűen” is elindult „Ügyfélablak” egy egyszerű regisztráció után, az otthon kényelméből használható elektronikus felület, amely közel egy tucat ügy indítását, intézését teszi lehetővé.

 
A 2015-ös esztendő is egy sor fejlesztést hoz magával. A központi honlapon február elejétől a kerületi lakosok, és ügyfelek részére használhatóvá vált a Bankkártyás fizetés” és a „Házhoz menő ügyfélszolgálat”-ra való jelentkezés. Az első opció bevezetése azoknak a kerületei lakosoknak és ügyfeleknek jelenthet könnyebbséget - idő, pénz, és energiamegtakarítást -, akiknek a postai, vagy ügyfélszolgálati számlafizetés eddig személyes utánajárást, ügyintézést vont maga után. Mostantól a Zrt. honlapján, a jobb oldal menüsávjában a ”Bankkártyás fizetés” gombra való egyszerű rákattintással, a számla azonosítójának ismeretében minden kedves kerületi lakos, ügyfél teljesítheti a társaság felé számlájának fizetését. Ez az ügyfeleknek a szokásos tranzakciós díjakon túl nem jelent pluszköltséget.

A másik újdonság a Zrt. központi honlapján, hogy azok az elsősorban kerületi idős, vagy mozgásukban jelentősen korlátozott lakók, akik számára a jelenlegi felületeken nem indítható meg az ügyindítás, ügyintézés, szintén a honlap jobb oldali menüsávjában, a „Házhoz menő ügyfélszolgálat” gombra való rákattintással és ott egy rövid üzenettel jelezhetik a Zrt. felé kérésüket és problémájukat. Az internetes felületeket nem használókra is gondolva e szolgáltatásunkhoz egy központi telefonszámot, call-centert is kialakítottunk (+36-1/450-3137), ahol a kerületi lakosok, ügyfelek szóban is elmondhatják jelzésüket a Zrt. felé. Az üzenetek meghallgatása után a Zrt. munkatársai jelentkezni fognak az ügyfélnél.

A XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. nem pihenünk, dolgozunk tovább, hogy cégük küldetéséhez méltón, „Társaság a kerületi lakosság szolgálatában”, próbál  további ablakokat, ajtókat nyitni a kerületi lakosok, ügyfelek, azaz Önök felé, hogy ügyeik, bejelentéseik mind gyorsabban, mind emberközelibb módon intéződjenek, hiszen a cél  közös egymáson és egymásért segíteni, mindannyiunkért, a XIII. kerületért! Várják  a lakosság szolgáltatásaikkal kapcsolatos észrevételeit és természetesen azt is, hogy használják szívesen új felületeiket.

 

További híreink
Balog Zoltánt saját hittársai jelentették fel a zsinati bíróságon
A Magyarországi Református Egyház tíz tagja feljelenti Balog Zoltán püspököt a zsinati bíróságon – tudta meg az RTL Híradó Vargha Anikó egykori kántortól.
2024-04-18 17:49:43, Hírek, Fókuszban Bővebben
A gyerekek igazán tudnak örülni az ajándékoknak
Sok családban megszokott dolog, hogy az olyan ünnepeken, mint a karácsony, csak a gyerekek kapnak nagy ajándékokat, a felnőttek egymás között csak jelképes figyelmességek...
2024-04-09 19:37:46, Hírek, Fókuszban Bővebben
Magyar Péter a Varga Judit-interjúról
Épp csak a kegyelmi botrányról és a kormánytagokat érintő korrupciós bűnügyről nem volt szó – reagált Magyar Péter a volt feleségével, a volt igazságügyi miniszter Varga ...
2024-03-28 21:01:25, Hírek, Fókuszban Bővebben
Oldal tetejére
Ezt olvasta már?
Református értelmiségiek, köztük egyetemi tanárok, lelkészek, fordítók és költők, nyílt levélben követelik Bal...
Bővebben >>